
>
Прядко, Ольга Миколаївна.Маркетингові інструменти впливу на споживчу поведінку у сфері ресторанного бізнесу [Текст] / О. М. Прядко, О. П. Сухіна, О. О. Дударєва //
Прядко, Ольга Миколаївна.
Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 15 трав. 2025 р. - Харків : ДБТУ, 2025. - С. 180-181.
Додаткові точки доступу:
Сухіна, О. П.
Дударєва, О. О.
Додаткові точки доступу:
Сухіна, О. П.
Дударєва, О. О.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|