
>
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : метод. вказівки для самост. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навчання спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : [б. в.], 2021. - 54 с.
Ключові слова: споживач -- потребитель -- цільовий ринок -- целевой рынок -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингові програми -- маркетинговые программы --
Додаткові точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна\авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Ключові слова: споживач -- потребитель -- цільовий ринок -- целевой рынок -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингові програми -- маркетинговые программы --
Додаткові точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна\авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|---|---|---|---|
1 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингові дослідження | 4 |
2 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингові дослідження | 7 |
3 | 34 | Маркетинг (075) | Маркетингові дослідження | 7 |
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | \PAZK\UCHEBNIKI\MARKETING _ESEARCHES.pdf |