>
Чміль, Ганна Леонідівна.Рекламна кампанія як інструмент модифікації поведінки покупців [Текст] / Г. Л. Чміль, К. В. Шевченко //
Чміль, Ганна Леонідівна.
Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, Держ. біотехнол. ун-т, 22 жовт. 2021 р. - Харків : ДБТУ, 2021. - С. 311-314.
Додаткові точки доступу:
Шевченко, К. В.
Додаткові точки доступу:
Шевченко, К. В.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозитарій |