65.050.24я73
Т 48
(27.02).
Методичні рекомендації до практичних та семінарських занять з дисципліни "Маркетинг" для студентів денної та заочної форм навчання економічних та енергетичних спеціальностей [Текст] : методические рекомендации / С. Є. Ткаченко ; ХНТУСГ. - Х. : [б. и.], . - 64 с. - Бібліогр.: с. 64. - 4.00 грн.


Рубрики:
Україна
Украина

Ключові слова: сутність маркетингу -- суть маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- збутова політика -- политика збыта -- управління маркетингом -- управление маркетингом --
Анотація:
Методичні рекомендації призначені для надбання практичних навичок студентами у засвоєні теоретичного курсу дисципліни. У методичних вказівках пропонуються питання для дискусій та практичні завдання за лекційною тематикою, тести для перевірки рівня засвоєння матеріалу, тематика рефератів для підготовки індивідуальних завдань студентами, список основної та додаткової літератури.
Методические рекомендации предназначены для приобретения практических навыков студентами в усвоении теоретического курса дисциплины. В методических указаниях предлагаются вопросы для дискуссий и практические задания по лекционной тематике, тесты для проверки уровня усвоения тематика рефератов для подготовки индивидуальных заданий студентами, список основной и дополнительной литературы.
Додаткові точки доступу: