
>
Бабко, Наталя Миколаївна.Маркетинг як процес управління компанією в умовах ринкової конкуренції [Текст] / Н. М. Бабко //
Бабко, Наталя Миколаївна.
Особливості розвитку цифрової економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Дрогобич. - Дрогобич : ПП ПОСВІТ, 2022. - С. 69-72.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|