
>
Прядко, Ольга Миколаївна.Маркетингові інструменти розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформації [Текст] / О. М. Прядко, А. І. Казанцева, А. Є. Кравцова //
Прядко, Ольга Миколаївна.
Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали ІX Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. Григорія Євтійовича Мазнєва, 06-07 берез. 2025 р. - Харків : ТОВ «Стильна типографія», 2025. - Ч. 3. - С. 157-158.
Додаткові точки доступу:
Казанцева, А. І.
Кравцова, А. Є.
Додаткові точки доступу:
Казанцева, А. І.
Кравцова, А. Є.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій |