>
Бубенець, Ірина Георгіївна.Маркетинговий інструментарій антикризового управління в умовах глобалізації [Текст] / І. Г. Бубенець //
Бубенець, Ірина Георгіївна.
Інноваційні стратегії та виклики сучасного маркетингу в умовах глобальних технологічних змін та цифровізації економічних процесів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Львівський торг.-екон. ун-т, 10 квіт. 2025 р. - Львів : ЛТЕУ, 2025. - С. 19-21.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозитарій |