
>
Онопрієнко, К. С.Використання соціальних мереж в маркетингових дослідженнях [Текст] / К. С. Онопрієнко, наук. керівник Н. М. Бабко //
Онопрієнко, К. С.
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річчя заснування ХНТУСГ, м. Харків, 15 жовт. 2020 р. - Харків : ХНТУСГ, 2020. -?.
Додаткові точки доступу:
Бабко, Наталя Миколаївна
Додаткові точки доступу:
Бабко, Наталя Миколаївна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|