.
Использование принципов SIX SIGMA в управлении качеством ИТ-услуг [Текст] / Е. Л. Нетецкая //
Вісник Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ФОП Воронюк В. В., . - Вип. 96: Ресурсозберігаючі технології, матеріали та обладнання у ремонт. вир-ві. - С. 467-474.. - Библиогр.: с. 473-474.
(Шифр в БД 631.3.004.67(06)/В 53-816656)
Рубрики:
Україна
Украина

Анотація:
Разработана методика улучшения процессов для ИТ-услуг на основе методологии шесть сигм. В методике дано четкое определение последовательности действий направленных на улучшение услуг, связанных с ИТ; определен перечень инструментов, которые могут быть применены на каждом из этапов. Процессы представлены с помощью диаграмм IDEFO.
Представлено розроблену методику поліпшення процесів для ІТ-послуг на основі методології шість сигм. У методиці дано чітке визначення послідовності дій спрямованих на поліпшення ІТ-послуг; визначено перелік інструментів, які можуть бути застосовані на кожному з етапів. Процеси представлені за допомогою діаграм IDEFO.