
>
Худавердієва, Вікторія Анатоліївна.Предмет і процес формування маркетингової стратегії сучасного підприємства [Текст] / В. А. Худавердієва, А. П. Бугай //
Худавердієва, Вікторія Анатоліївна.
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. каф. маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, м. Умань, 25 жовт. 2021 р. - Умань : УНУС, 2021. - С. 185-189.
Додаткові точки доступу:
Бугай, А. П.
Додаткові точки доступу:
Бугай, А. П.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|