>
Смульська, В. М.Вплив комплексу маркетингу на функціонування підприємства в умовах конкуренції [Текст] / В. М. Смульська ; наук. керівник І. Г. Бубенець //
Смульська, В. М.
Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, December 16, 2024. - Bielsko-Biala : WSEH, 2024. - P. 157-160.
Додаткові точки доступу:
Бубенець, Ірина Георгіївна\наук. керівник\
Додаткові точки доступу:
Бубенець, Ірина Георгіївна\наук. керівник\
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|