631.3.001.6(075)
П 79
Проектування сільськогосподарських машин [Текст] : навч. посібник. Ч. V. Т. 1. Сегментно-пальцеві різальні апарати і мотовила / М. В. Бакум, О. Б. Козій, А. Д. Михайлов, В. І. Пастухов, Р. В. Кириченко, М. М. Крекот, Д. А. Ящук ; за ред. М. В. Бакума, за ред. О. Б. Козія ; ХНТУСГ. - Харків : ХНТУСГ, . - 140 с. : il. - Бібліогр.: с. 134-135. - ISBN 5-7763-1101-2

УДК
631.3.001.6(075)

Рубрики:
Україна
Украина

Ключові слова: курсові проекти -- курсовые проекты -- різальні апарати -- режущие аппараты -- агробіологічне обгрунтування -- агробиологическое обоснование -- методика -- сегментно-пальцеві різальні -- апарати -- сегментно-пальцевые -- аппараты -- мотовила -- технічні вимоги -- технические требования -- аналіз результатів -- анализ результатов --
Анотація:
Наведені мета, завдання та методика проектування по сільськогосподарських машинах на прикладі проектування сегментно-пальцевих різальних апаратів і мотовил. Викладені особливості функціонування, будови і послідовність проектування різних типів сегментно-пальцевих різальних апаратів і мотовил. Для студентів, магістрів і викладачів інженерних спеціальностей вищих навчальних сільськогосподарських закладів 3-4 рівнів акредитацівї. Посібник може бути використаний науковцями та інженерно-технічними працівниками при розробці, дослідженні і впровадженні у виробництво машин для збирання сільськогосподарських культур.
Приведены цель, задачи и методика проектирования по сельскохозяйственным машинам на примере проектирования сегментно-пальцевых режущих аппаратов и мотовил. Изложены особенности функционирования, строения и последовательность проектирования различных типов сегментно-пальцевых режущих аппаратов и мотовил. Для студентов, магистров и преподавателей инженерных специальностей высших учебных сельскохозяйственных заведений 3-4 уровней акредитациви. Пособие может быть использовано учеными и инженерно-техническими работниками при разработке, исследовании и внедрении в производство машин для уборки сельскохозяйственных культур.
Додаткові точки доступу: