
>
Сіроус, М. В.Бренд як іструмент впливу на рішення споживачів (на прикладі готелів Hilton Hotels & Resorts) [Текст] / М. В. Сіроус, наук. керівник Н. Л. Савицька //
Сіроус, М. В.
Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 259-268.
Додаткові точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна
Додаткові точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|