>
Романюк, Ірина Анатоліївна.Трансформація інструментів маркетингу в умовах цифровізації економіки [Текст] / І. А. Романюк //
Романюк, Ірина Анатоліївна.
Проблеми та перспективи розвитку економіки: світові та національні аспекти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 18 листоп. 2022 р. - Одеса : ОДАУ, 2022. - С. 102-104.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|