
>
Чміль, Ганна Леонідівна.Digital-маркетинг як сучасний інструмент просування продукції на ринках збуту [Текст] / Г. Л. Чміль //
Чміль, Ганна Леонідівна.
Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 10 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 179-182.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Електронний ресурс |