
>
65.050.24я73
С 83
Стратегiчний маркетинг [Текст] : навч. посібник. Блок змістових модулів 1. Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція / О. М. Сумець, С. О. Огієнко, В. О. Письмак, Н. Є. Бєляєва, О. Б. Білоцерківський ; М-во освіти і науки України. - Харків : Міськдрук, 2011. - 248 с. - Бібліогр.: с. 196-198. - ISBN 978-617-619-001-1 : 40.00 грн.
Імен. покажч.: с. 193. Предм. покажч.: с. 194-195. Дод.: с. 199-245
Зміст: >
Сутність і сфера стратегічного маркетингу. - С. 10-53
Аналіз маркетингового середовища. - С. 54-111
Маркетингова стратегічна сегментація. - С. 112-153
Формування і вибір цільових сегментів підприємства. - С. 154-188
Ключові слова: принципи управління -- методи управління -- концепція стратегічного маркетингу -- маркетингова сегментація -- цільова сегментація --
Анотація:
У навчальному посібнику викладено теоретико-методологічні питання формування стратегічного маркетингу на сучасному підприємстві. Перша частина посібника присвячена опису сутності та сфери застосування стратегічного маркетингу, аналізу маркетингового середовища, в якому функціонує сучасне підприємство. Розглянуто маркетингову стратегічну сегментацію та особливості вибору цільових сегментів підприємства в умовах ринкової дійсності. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальностями 7.050108 "Маркетинг", 6.030601 "Менеджмент", 8.050201 "Логістика".
Додаткові точки доступу:
Сумець, Олександр Михайлович (25.06)
Огієнко, Світлана Олексіївна
Письмак, Вікторія Олексіївна
Бєляєва, Наталія Євгеніївна
Білоцерківський, Олександр Борисович
М-во освіти і науки України
С 83
Імен. покажч.: с. 193. Предм. покажч.: с. 194-195. Дод.: с. 199-245
Сутність і сфера стратегічного маркетингу. - С. 10-53
Аналіз маркетингового середовища. - С. 54-111
Маркетингова стратегічна сегментація. - С. 112-153
Формування і вибір цільових сегментів підприємства. - С. 154-188
Ключові слова: принципи управління -- методи управління -- концепція стратегічного маркетингу -- маркетингова сегментація -- цільова сегментація --
Анотація:
У навчальному посібнику викладено теоретико-методологічні питання формування стратегічного маркетингу на сучасному підприємстві. Перша частина посібника присвячена опису сутності та сфери застосування стратегічного маркетингу, аналізу маркетингового середовища, в якому функціонує сучасне підприємство. Розглянуто маркетингову стратегічну сегментацію та особливості вибору цільових сегментів підприємства в умовах ринкової дійсності. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальностями 7.050108 "Маркетинг", 6.030601 "Менеджмент", 8.050201 "Логістика".
Додаткові точки доступу:
Сумець, Олександр Михайлович (25.06)
Огієнко, Світлана Олексіївна
Письмак, Вікторія Олексіївна
Бєляєва, Наталія Євгеніївна
Білоцерківський, Олександр Борисович
М-во освіти і науки України
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | ч.з.г.к. | 1 | 1 |
2 | г.к. | 5 | 5 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | ч.з.г.к. | 349408 |
2 | г.к. | 349409 349410 349411 349412 349413 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|---|---|---|---|
1 | 27 | 27.02 |
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|