
>
Гутник, К. С.Маркетингові дослідження як невід’ємний інструмент бізнес-діяльності підприємства [Текст] / К. С. Гутник, наук. керівник Т. М. Квятко //
Гутник, К. С.
Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали Четвертої Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 8 жовт. 2020 р. - Харків : ХНТУСГ, 2020. -?.
Додаткові точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна
Додаткові точки доступу:
Квятко, Тетяна Миколаївна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|