
>
Головко, В. В.Принципи іміджу як елемента конкурентоспроможності торговельного підприємства [Текст] / В. В. Головко, наук. керівник О. В. Михайлова //
Головко, В. В.
Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, м. Харків, 8 квіт. 2020 р., у 2 ч. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Ч. 2. - С. 10-11.
Додаткові точки доступу:
Михайлова, Олена Валентинівна
Додаткові точки доступу:
Михайлова, Олена Валентинівна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|