
>
Тарасов, Ігор Юрійович.Нативна реклама як сучасний засіб digital-впливу на споживача [Текст] / І. Ю. Тарасов, І. Г. Бубенець //
Тарасов, Ігор Юрійович.
Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022) : materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - P. 74-76.
Додаткові точки доступу:
Бубенець, Ірина Георгіївна
Додаткові точки доступу:
Бубенець, Ірина Георгіївна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій |