>
Савицька, Наталія Леонідівна.Резильєнтний маркетинг як основа стратегічного розвитку бізнесу [Текст] / Н. Л. Савицька //
Савицька, Наталія Леонідівна.
B2B Marketing : збірник наук. пр. XVIII Міжнар. наук.-практ. конф., Київ. політехн. ін-т ім. Ігоря Сікорського, 18 квіт. 2025 р. - Київ : Вид-во «Політехніка», 2025. - С. 164-166.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|