>
Ушакова, Наталія Григорівна.Формування міжнародної маркетингової стратегії компаній в контексті циркулярної економіки [Текст] / Н. Г. Ушакова, К. Ю. Величко, О. О. Галикін //
Ушакова, Наталія Григорівна.
Цифрове суспільство: міжнародні економічні відносини, управління, фінанси та соціум : матеріали Міжнар. наук-практ. конф., м. Дніпро, Ун-т мит. cпpaви тa фiнaнciв, 25 трав. 2025 р. - Дніпро, 2025. - Ч. 2. - С. 278-281.
Додаткові точки доступу:
Величко, Катерина Юріївна
Галикін, О. О.
Додаткові точки доступу:
Величко, Катерина Юріївна
Галикін, О. О.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|