
>
Прядко, Ольга Миколаївна.Підвищення конкурентоспроможності курятини як засіб соціально-відповідального food-маркетингу [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов //
Прядко, Ольга Миколаївна.
Маркетингове забезпечення продуктового ринку : тези ХIV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24 трав. 2022 р. - Полтава : ПДАУ, 2022. - С. 144-146.
Додаткові точки доступу:
Тарасов, Ігор Юрійович
Додаткові точки доступу:
Тарасов, Ігор Юрійович
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|