
>
Сломінцев, Д. М.Формування лояльності споживачів в умовах цифровізації маркетингових технологій [Текст] / Д. М. Сломінцев ; наук. керівник І. Г. Бубенець //
Сломінцев, Д. М.
Матеріали Міжнар. конкурсу кваліфікац. робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за другим (магістер.) РВО, Хмельниц. коопер. торг.-екон. ін-т. - 2024.
Додаткові точки доступу:
Бубенець, Ірина Георгіївна\наук. керівник\
Додаткові точки доступу:
Бубенець, Ірина Георгіївна\наук. керівник\
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|