>
Романюк, Ірина Анатоліївна.Діджитал-маркетинг у просуванні брендів, його значущість, проблеми та ключі до успіху [Текст] / І. А. Романюк //
Романюк, Ірина Анатоліївна.
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, Нац. техн. ун-т України «Київ. політехн. ін-т ім. Ігоря Сікорського», 30-31 берез. 2022 р. - 2022.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|