
>
Бугріменко, Роман Михайлович.Сутність маркетингового управління розвитком роздрібних мереж [Текст] / Р. М. Бугріменко //
Бугріменко, Роман Михайлович.
Стратегічний маркетинг споживчого ринку: проблеми і тенденції в умовах турбулентності : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Ялта, 1-6 жовт. 2013 р. - Ялта : МНФ «Нова економіка», 2013. - С. 32-37.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|