
>
Тараненко, Людмила Іванівна.Творче мислення студента як передумова реалізації принципів Болонського процесу [Текст] / Л. І. Тараненко //
Тараненко, Людмила Іванівна.
Збірник наукових праць гуманітарних кафедр : матеріали наук.-практ. конф., присвяч. 75-річчю ХНТУСГ. - Харків, 2005. - С. 102-106. - Бібліогр. наприкінці ст.
(Шифр в БД 94.3/З-41-435110)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Приєднання до Болонського процеу дозволяє Україні спільно з іншими країнами Європи формувати єдиний кваліфікований ринок праці вищої кваліфікації, забезпечити мобільність студентів і викладачів, ввести систему ступіней вищої освіти. Болонський процес передбачає досить велику частку навчального часу для самостійної роботи студента. Навчити студента творчому мисленню являється пріоритетним в процесі вкладання філософських дисциплін.
Присоединение Украины к Болонскому процессу позволяет совместно с другими странами Европы формировать единственный квалифицированный рынок труда высшей квалификации, обеспечить мобильность студентов и преподавателей, ввести систему степеней высшего образования. Болонский процесс предполагает довольно большую часть учебного процесса для самостоятельной работы студента. Научить студента творческому мышлению есть приоритетным в преподавании философских дисциплин.
(Шифр в БД 94.3/З-41-435110)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Приєднання до Болонського процеу дозволяє Україні спільно з іншими країнами Європи формувати єдиний кваліфікований ринок праці вищої кваліфікації, забезпечити мобільність студентів і викладачів, ввести систему ступіней вищої освіти. Болонський процес передбачає досить велику частку навчального часу для самостійної роботи студента. Навчити студента творчому мисленню являється пріоритетним в процесі вкладання філософських дисциплін.
Присоединение Украины к Болонскому процессу позволяет совместно с другими странами Европы формировать единственный квалифицированный рынок труда высшей квалификации, обеспечить мобильность студентов и преподавателей, ввести систему степеней высшего образования. Болонский процесс предполагает довольно большую часть учебного процесса для самостоятельной работы студента. Научить студента творческому мышлению есть приоритетным в преподавании философских дисциплин.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|