
>
Тарасов, Ігор Юрійович.Програми лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установ [Текст] / І. Ю. Тарасов, Є. Г. Місько, В. С. Литвиненко //
Тарасов, Ігор Юрійович.
Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Держ. біотехнол. ун-т, 07 черв. 2024 р. - Харків, 2024. - С. 299-301.
Додаткові точки доступу:
Місько, Є. Г.
Литвиненко, В. С.
Додаткові точки доступу:
Місько, Є. Г.
Литвиненко, В. С.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій |