
>
Батир, Ю. Г.Маркетинг іміджу території, як головна стратегія розвитку національного туристичного продукту [Електронний ресурс] / Ю. Г. Батир, В. А. Худавердієва //
Батир, Ю. Г.
Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 240-241.
Додаткові точки доступу:
Худавердієва, Вікторія Анатоліївна
Додаткові точки доступу:
Худавердієва, Вікторія Анатоліївна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|