.
Організація маркетингової діяльності в зернопродуктовому підкомплексі України [Текст] / О. В. Мандич //
Вісник Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка : 85-річчю з дня заснування Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка присвячується. - Харків : ТОВ "Майдан", . - Вип. 161: Екон. науки. - С. 233-238.. - Бібліогр.: с. 237-238.
(Шифр в БД -801428)
Рубрики:
Україна
Украина

Анотація:
В статті розглянено різні підходи щодо організації маркетингової діяльності підприємств, а також запропоновано основні напрями маркетингового підходу для підвищення ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств на ринку зерна. Для підприємств-виробників зерна система організації маркетингової діяльності складатиметься з трьох підсистем. Першою підсистемою є функціональне забезпечення організації маркетингової діяльності, яка поєднує ланки для двох інших підсистем – маркетингових досліджень ринкового середовища та маркетингових дій підприємства.
В статье рассмотрены разные подходы по организации маркетинговой деятельности предприятий, а также предложены основные направления маркетингового подхода для повышения эффективности деятельности сельскохозяйственных предприятий на рынке зерна. Для предприятий-производителей зерна система организации маркетинговой деятельности будет состоять из трех подсистем. Первой подсистемой является функциональное обеспечение организации маркетинговой деятельности, которая является связующим звеном для двух других подсистем - маркетинговых исследований рыночной среды и маркетинговых действий предприятия.