378.014.54(02.064) Ж 46 Жегус, Олена Валентинівна.
Система маркетингу закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика [Текст] : монографія / О. В. Жегус. - Харків : Іванченко І. С., 2018. - 370 с. - ISBN 978-617-7675-36-4 : 200.00 грн.
УДК
378.014.54(02.064)
339.138(02.064)
Ключові слова: вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади (внз) -- высшие учебные заведения (вуз) -- інноваційна політика -- инновационная политика -- маркетинг у сфері вищої освіти -- маркетинг в сфере высшего образования -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- освітній продукт -- образовательный продукт -- 3333 -- Анотація: У монографії досліджено й узагальнено світовий і вітчизняний практичний досвід маркетингу у сфері вищої освіти, на цій основі розроблено теоретико-методологічні основи формування системи маркетингу в закладах вищої освіти. Особливу увагу приділено розвитку термінологічного апарату, обгрунтовано сучасну парадигму маркетингу в закладах вищої освіти та методологічні принципи її формування. Розроблено концепцію та подано результати комплексного дослідження маркетингової діяльності закладів вищої освіти. Надано практичні рекомендації щодо формування маркетингової політики просування продуктів вищої освіти.
Кількість примірників на окремих абонементах
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333)
1
1
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах