Антикризовий маркетинг [Електронний ресурс] : тест. завдання для поточ. перевірки знань здобувачів другого (магістер.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навчання спец. 075 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад. І. Г. Бубенець. - Харків : [б. в.], . - 25 с. : табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/64089 (Репозитарій). - Б. ц.

Зміст:
Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління
Криза підприємства: економічний зміст, види, причини виникнення
Діагностика та аналіз кризового стану розвитку підприємства
Управління ризиками на підприємствах
Механізм маркетингового антикризового управління підприємством
Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування
Маркетингове забезпечення антикризового управління підприємствами
Антикризовий маркетинг: інноваційний аспект
Маркетингова антикризова програма розвитку підприємства
Антикризові маркетингові рішення
Ключові слова: маркетинг -- антикризове управління -- антикризисное управление -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- криза підприємства -- кризис предприятия -- управління ризиками -- управление рисками -- підприємства -- предприятия --
Анотація:
Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Антикризовий маркетинг» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів освітньої компоненти антикризовий маркетинг: антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління; криза підприємства: економічний зміст, види, причини виникнення; діагностика та аналіз кризового стану розвитку підприємства; управління ризиками на підприємствах; механізм маркетингового антикризового управління підприємством; маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування; маркетингове забезпечення антикризового управління підприємствами; антикризовий маркетинг: інноваційний аспект; маркетингова антикризова програма розвитку підприємства; антикризові маркетингові рішення. Зміст наведених тестових завдань сприяє виявленню професійних умінь майбутнього фахівця з маркетингу, його здатності до прийняття самостійних рішень і виконання функціональних обов’язків з питань антикризового маркетингу на підприємстві.
Додаткові точки доступу: