>
174(075.8)
М21
Малюк, Людмила Петрівна.Професійна етика та етикет у готельно-ресторанному бізнесі [Текст] : навч. посібник / Л. П. Малюк, Л. М. Варипаєва ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : ХДУХТ, 2016. - 146 с. : іл. - ISBN 978-966-405-440-6 : 20.55 грн.
Ключові слова: етика -- этика -- этика -- гостиничные услуги -- гостиннично-ресторанное хозяйство -- готельно-ресторанне господарство -- етикет -- этикет -- етикет за столом -- этикет за столом -- професійна етика -- профессиональная этика -- 3333 --
Анотація:
Для успішної діяльності фахівців із готельно-ресторанної справи необхідне опанування основами знань із професійної етики та етикету надання послуг у готельному і ресторанному бізнесі. Рішення завдань і проблем професійної етики засновано на загальних засадах психологічних, філософських і етичних аспектів. У навчальному посібнику наведено теоретичні правові основи для забезпечення етичних норм та правил етикету надання послуг у готелях і ресторанах, з'ясовано терміни та визначення, які застосовуються в міжнародній практиці. Висвітлено основні підходи до професійної етики та етикету обслуговування споживачів у готелях та ресторанах. Розглянуто питання етикету за столом, питання міжнародного етикету, правила подачі деяких страв.
Додаткові точки доступу:
Варипаєва, Людмила Миронівна
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
М21
Малюк, Людмила Петрівна.
| УДК | |
| 174(075.8) | |
| 640.4(075.8) | |
| 642(075.8) |
Ключові слова: етика -- этика -- этика -- гостиничные услуги -- гостиннично-ресторанное хозяйство -- готельно-ресторанне господарство -- етикет -- этикет -- етикет за столом -- этикет за столом -- професійна етика -- профессиональная этика -- 3333 --
Анотація:
Для успішної діяльності фахівців із готельно-ресторанної справи необхідне опанування основами знань із професійної етики та етикету надання послуг у готельному і ресторанному бізнесі. Рішення завдань і проблем професійної етики засновано на загальних засадах психологічних, філософських і етичних аспектів. У навчальному посібнику наведено теоретичні правові основи для забезпечення етичних норм та правил етикету надання послуг у готелях і ресторанах, з'ясовано терміни та визначення, які застосовуються в міжнародній практиці. Висвітлено основні підходи до професійної етики та етикету обслуговування споживачів у готелях та ресторанах. Розглянуто питання етикету за столом, питання міжнародного етикету, правила подачі деяких страв.
Додаткові точки доступу:
Варипаєва, Людмила Миронівна
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|---|---|---|
| 1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 3 | 3 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|---|---|
| 1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-232283 Х-232284 Х-232285 |
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|