.
Маркетингова політика підприємств на вітчизняному ринку м’яса та м’ясопродуктів [Текст] : монографія / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Іванченко І. С. , . - 344 с. - Бібліогр.: с. 237-263 (238 назв)

Ключові слова: м’ясопродукти -- мясопродукты -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- м’ясо -- мясо -- споживчий попит -- потребительский спрос --
Анотація:
У монографії розкрито теоретичні положення, обґрунтувано методичні і практичні рекомендації щодо формування маркетингової політики підприємств на вітчизняному ринку м'яса та м'ясопродуктів. Особливу увагу приділено змісту та концепції маркетингової політики м'ясопереробних підприємств, оцінено її результативність на локальному ринку, запропоновано маркетингові засоби формування попиту на нішевому ринку. Особливістю видання є застосування сучасної методології маркетингу до обґрунтування практичних рекомендацій із формування попиту та організації збуту органічного м'яса, делікатесних та ексклюзивних м'ясопродуктів
Додаткові точки доступу: