338.487(075.8)
М 93
.
Маркетинг туризму: економіко-організаційні аспекти [Текст] : підручник / Г. Б. Мунін, В. О. Лук'янов, В. В. Гарагонич ; під заг. ред. В. О. Лук'янова. - Київ : Кондор, . - 430 с. - Бібліогр.: с. 425-429. - ISBN 978-966-351-305-8

УДК
338.487(075.8)
339.138(075.8)
659(075.8)

Ключові слова: основи маркетингових досліджень -- основы маркетинговых исследований -- маркетингова інформація в туризмі -- маркетинговая информация в туризме -- дослідження поведінки споживача -- исследования поведения потребителя -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- диференціація туристичного продукту -- дифференциация туристского продукта -- позиціонування туристичного продукту -- позиционирование туристского продукта -- маркетингові комунікації в туризмі -- маркетинговые коммуникации в туризме -- стратегія маркетингу туризму -- стратегия маркетинга туризма --
Додаткові точки доступу: