.
Промисловий маркетинг [Текст] : практикум для студ. ден. форми навчання напряму підгот. 6.030507 Маркетинг / К. С. Олініченко, А. В. Красноусов, Г. Л. Чміль ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : ХДУХТ, . - 61 с. - Бібліогр.: с. 57-60

Ключові слова: промислові товари -- промышленные товары -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- цінова політика -- ценовая политика --
Анотація:
Краткий осмотр (реферат): Мета практикуму – надати навики практичного здійснення деяких видів маркетингової діяльності: аналізу і інтерпретації результатів маркетингових досліджень, сегментації ринкового простору, позиціювання продукції, формування найефективнішої політики просування товару. Рішення цих питань дозволить фірмі найбільш вигідно розподілити ресурси, що є у неї, і тим самим збільшити прибуток від реалізації свого товару. У практикумі пропонується використання комплексного аналізу усіх складових систем маркетингу на підставі головних методологічних та організаційно-економічних принципів та концепцій маркетингової діяльності промислового підприємства. Особлива увага приділяється комплексу питань щодо визначення оцінки кон’юнктури ринку промислової продукції, формуванню та дослідженню попиту, розглянуто критерії та принципи сегментації та позиціювання промислових товарів, цінової, комунікаційної, збутової політик.
Додаткові точки доступу: