339.138(075.8)
О-50
.
Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - Київ : Центp учбової літератуpи, . - 240 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 237-238 (14 назв). - ISBN 978-611-01-1025-9

Зміст:
Концепція ціноутворення
Система цін
Чинники ціноутворення
Математичні методи оптимізації цін
Маркетингова стратегія ціноутворення
Цінові ризики
Державне регулювання цін
Ціноутворення в галузях матеріального виробництва
Ціноутворення в сфері послуг
Формування ціни бренду
Ціноутворення в зовнішньо-економічній діяльності
Ціноутворення в Інтернет
Маркетингові дослідження цін
УДК
339.138(075.8)
338.53(075.8)

Ключові слова: ціни -- цены -- знижки -- скидки -- ціноутворення -- ценообразование -- попит -- спрос -- транспортні тарифи -- транспортные тарифы -- ціноутворення в інтернет -- ценообразование в интернет -- дослідження цін -- исследования цен -- маркетинг --
Додаткові точки доступу: