339.138(02.064)
Б 86
.
Маркетингові інструменти формування регіональних ринків молочної продукції [Текст] : монографія / О. Ю. Бочко ; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Львів : Вид-во "ГАЛИЧ-ПРЕС", . - 228 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 182-210. - ISBN 978-617-7617-17-3

Дод.: с. 211-223
Зміст:
Теоретико-методологічні основи функціонування регіональних ринків молочної продукції на засадах концепцій маркетингу
Концептуальні основи формування регіональних ринків молочної продукції на засадах концепцій маркетингу
Маркетингові дослідження ринку молочної продукції західного регіону
Дослідження кон'юнктури ринків молочної продукції на засадах концепцій маркетингу
Підвищення ефективності маркетингу та модернізація маркетингового середовища відповідно до потреб регіональних ринків
УДК
339.138(02.064)
631.1.027(02.064)
338.439.5(02.064)
637.1(02.064)
Додаткові точки доступу: