Маркетинговый анализ [Текст] : монография. Кн. 2 / А. И. Ковалев, В. В. Войленко. - M. : Центp экономики и маpкетинга, 1996. - 174 с. : ил. - (Библиотека хозяйственного руководителя). - Библиогр.: с. 171-172 . - ISBN 5-85873-007-Х
УДК
339.138(02.064)
Ключові слова: маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- цели -- цілі -- объекты -- об'єкти -- методы -- методи -- ситуационный анализ -- ситуаційний аналіз -- Додаткові точки доступу: Войленко, Варвара Васильевна
Кількість примірників на окремих абонементах
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент б. п. №1 (пр. Героїв Харкова, 45)
1
1
2
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)
1
1
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
#
Відділ
інвентарні номери
1
Абонемент б. п. №1 (пр. Героїв Харкова, 45)
319551
2
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)