37.013.73
Г 93
.
Філософія як теорія та методологія розвитку освіти [Текст] / Л. В. Губерський, В. П. Андрущенко. - Київ : МП Леся, . - 516 с. - ISBN 966-8126-60-2 : 150.00 грн.

УДК
37.013.73

Анотація:
В книзі аналізується зміст і головні методологічні принципи філософії розвитку освіти у ХХІ столітті. Досліджуються історична генеза філософсько-педагогічних концепцій, вітчизняний і світовий досвід реформування освіти у відповідності до вимог часу, особливості модернізаційних процесів в освіті в контексті глобалізації та інформаційної революції, утве рдженні ринкових відносин та демократії. Вперше в педагогічній і філо- софській літературі проаналізована системна якість української освіти, її педагогічна матриця, що визначає місце і роль останньої у європейському світовому освітньому просторі. Праця адресована педагогам і філософам, працівникам управління галузі освіти, аспірантам та студентам, широкому загалу українського суспільства.
Додаткові точки доступу: