>
Основи маркетингу [Електронний ресурс] : метод. реком. до практ., семінар. занять і самост. роботи для здобувачів першого (бакалавр.) рівня спец. 051 Економіка / Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва ; уклад. Е. В. Пахуча. - Харків : [б. в.], 2020. - 24 с. - URL: https://repo.btu.kharkiv.ua/handle/123456789/72371 (Репозитарій). - Б. ц.
Ключові слова: маркетинг -- економіка -- экономика -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью --
Анотація:
Дисципліна «Основи маркетингу» спрямована на формування у здобувачів, що навчаються за спеціальністю 051 «Економіка», передбачає вивчення основ маркетингу та розвиток його концепцій; напрямів формування маркетингової інформаційної системи на основі проведення маркетингових досліджень; основних складових комплексу маркетингу; основ управління маркетинговою діяльністю. У методичних рекомендаціях до практичних, семінарських занять і самостійної роботи з дисципліни: «Основи маркетингу» для здобувачів першого (бакалаврського) 051 «Економіка» зазначено зміст дисципліни за модулями і темами, плани лекцій і практичних занять, самостійна робота здобувачів, система поточного та підсумкового контролю знань здобувачів, наданий перелік питань підсумкового контролю знань, що охоплюють зміст робочої програми дисципліни, методи навчання і методичне забезпечення, запропонована рекомендована література та інші джерела. Основними формами самостійної роботи студентів є підготовка до аудиторних занять; виконання завдань з дисципліни протягом семестру; робота над окремими темами дисципліни, які згідно з робочою навчальною програмою винесені на самостійне опрацювання студентами; підготовка до всіх видів контрольних випробувань.
Додаткові точки доступу:
Пахуча, Еліна Вікторівна\уклад.\
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Ключові слова: маркетинг -- економіка -- экономика -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью --
Анотація:
Дисципліна «Основи маркетингу» спрямована на формування у здобувачів, що навчаються за спеціальністю 051 «Економіка», передбачає вивчення основ маркетингу та розвиток його концепцій; напрямів формування маркетингової інформаційної системи на основі проведення маркетингових досліджень; основних складових комплексу маркетингу; основ управління маркетинговою діяльністю. У методичних рекомендаціях до практичних, семінарських занять і самостійної роботи з дисципліни: «Основи маркетингу» для здобувачів першого (бакалаврського) 051 «Економіка» зазначено зміст дисципліни за модулями і темами, плани лекцій і практичних занять, самостійна робота здобувачів, система поточного та підсумкового контролю знань здобувачів, наданий перелік питань підсумкового контролю знань, що охоплюють зміст робочої програми дисципліни, методи навчання і методичне забезпечення, запропонована рекомендована література та інші джерела. Основними формами самостійної роботи студентів є підготовка до аудиторних занять; виконання завдань з дисципліни протягом семестру; робота над окремими темами дисципліни, які згідно з робочою навчальною програмою винесені на самостійне опрацювання студентами; підготовка до всіх видів контрольних випробувань.
Додаткові точки доступу:
Пахуча, Еліна Вікторівна\уклад.\
Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозитарій | |
| 2 | Електронний ресурс |