.
Маркетинг [Електронний ресурс] : опор. конспект лекцій для студ. спец. 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 073 Менеджмент, 051 Економіка, 056 Міжнародні економічні відносини / І. Ю. Мелушова, К. С. Олініченко, І. Ю. Тарасов ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], . - 50 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 48-49. - Б. ц.

Зміст:
Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Маркетингове середовище фірми
Поняття ринку в маркетингу
Модель купівельної поведінки споживачів
Типологія споживачів. Сегментація ринку
Товар в комлексі маркетингу
Ціна в комплексі маркетингу
Збут в комплексі маркетингу
Маркетингові комунікації
Управління маркетингом
Ключові слова: маркетинг -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- методологічні аспекти -- методологические аспекты -- організація -- организация -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг --
Анотація:
Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» розроблено відповідно галузевого стандарту вищої освіти, місця та значення дисципліни за структурно-логічною схемою, передбаченою освітньо-професійною програмою спеціальностей: 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 073 Менеджмент, 051 Економіка, 056 Міжнародні економічні відносини. Метою викладення дисципліни «Маркетинг» є формування у майбутніх фахівців системи знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів в умовах ринкової економіки, набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань щодо просування товарів на ринок з урахуванням потреб споживачів та формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств.
Додаткові точки доступу: