339.138(075.8)
С 86
Стратегiчний маркетинг [Текст] : навч. посібник для студ. екон. спец. Блок змістових модулів 1. Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція / О. М. Сумець [та ін.]. - 2-е вид., перероб. та доп. - Харків : Міськдрук, . - 248 с. - Бібліогр.: с. 196-198. - ISBN 978-617-619-001-1

Зміст:
Сутність і сфера стратегічного маркетингу. - С. 10-53
Аналіз маркетингового середовища. - С. 54-111
Маркетингова стратегічна сегментація. - С. 112-153
Формування і вибір цільових сегментів підприємства. - С. 154-188
УДК
339.138(075.8)

Ключові слова: маркетинг -- аналіз маркетингового середовища -- анализ маркетинговой среды -- стратегічна сегментація -- стратегическая сегментация -- цільові сегменти підприємства -- целевые сегменты предприятия --
Додаткові точки доступу: