339.138(05.064)
М 27
Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри [Електронний ресурс] : кол. монографія / Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу ; за наук. ред. І. В. Перевозової. - Івано-Франківськ : [б. в.], . - 869 с. : рис. - ISBN 978-617-95283-1-6

Зміст:
Місце і роль маркетингу в підприємництві, торгівлі та біржовій діяльності
Управління діяльністю суб’єктів господарювання та територій: маркетинговий підхід
Цифровізація процесів маркетингу у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі
Чміль, Ганна Леонідівна. Формування стратегії адаптивної цифрової поведінки суб’єктів господарювання / Г. Л. Чміль
Савицька, Наталія Леонідівна. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу / Н. Л. Савицька
УДК
339.138(05.064)
Додаткові точки доступу: