
>
339.138(05.064)
М 27
Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри [Електронний ресурс] : кол. монографія / Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу ; за наук. ред. І. В. Перевозової. - Івано-Франківськ : [б. в.], 2023. - 869 с. : рис. - ISBN 978-617-95283-1-6
Зміст: >
Місце і роль маркетингу в підприємництві, торгівлі та біржовій діяльності
Управління діяльністю суб’єктів господарювання та територій: маркетинговий підхід
Цифровізація процесів маркетингу у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі
Чміль, Ганна Леонідівна. Формування стратегії адаптивної цифрової поведінки суб’єктів господарювання / Г. Л. Чміль
Савицька, Наталія Леонідівна. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу / Н. Л. Савицька
Додаткові точки доступу:
Перевозова, І. В.\за наук. ред.\
Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу
М 27
Місце і роль маркетингу в підприємництві, торгівлі та біржовій діяльності
Управління діяльністю суб’єктів господарювання та територій: маркетинговий підхід
Цифровізація процесів маркетингу у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі
Чміль, Ганна Леонідівна. Формування стратегії адаптивної цифрової поведінки суб’єктів господарювання / Г. Л. Чміль
Савицька, Наталія Леонідівна. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу / Н. Л. Савицька
УДК | |
339.138(05.064) |
Перевозова, І. В.\за наук. ред.\
Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Електронний ресурс | 62 |
2 | Електронний ресурс | 61 |