Большие идеи для малого бизнеса [Текст] / М. Росс, Т. Росс. - M. : Агентство "ФАИР" ", 1996. - 303 с. - (Настольная книга бизнесмена). - ISBN 5-88641-053-8 : 3.70 грн.
УДК
339.138
659
Ключові слова: стратегии маркетинга -- стратегії маркетинга -- реклама -- реклама -- имидж -- імідж -- продажи -- продажі -- популярность -- популярність -- спрос -- попит -- обслуживание -- обслуговування -- мотивация -- мотивація -- план маркетинга -- план маркетингу -- Додаткові точки доступу: Росс, Том
Кількість примірників на окремих абонементах
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)
1
1
2
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)
1
1
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
#
Відділ
інвентарні номери
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)