.
Маркетинг [Електронний ресурс] : практикум для здобувачів першого(бакалавр.) рівня спец.: 051 Економіка, 073 Менеджмент, 075 Маркетинг, 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, 242 Туризм, 281 Публічне управління та адміністрування, 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування / Е. В. Пахуча, Р. М. Шелудько, Т. Ю. Білоусько ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], . - 194 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4452 (Репозітарій). - Бібліогр.: с. 190-193

Зміст:
Сутність та основної концепції маркетингу
Маркетингове середовище підприємства та види маркетингу
Маркетингові дослідження та маркетингова інформація
Маркетингова товарна політика
Сегментування ринку, вибір цільового ринку та позиціювання
Маркетингова цінова політика
Маркетингова політика розподілу
Основи маркетингової політики комунікації
Маркетингові комунікаційні інструменти
Додаткові точки доступу: