631.1.027
О-64
Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій: теоретично-прикладні аспекти [Текст] / Л. М. Газуда [та ін.] ; Нац. акад. аграр. наук України, Закарпат. держ. с.-г. досл. станція. - Ужгород : РІК-У, . - 36 с. : табл. - Бібліогр.: с. 32-35. - ISBN 978-617-8046-66-8

Зміст:
Науково-теоретичні засади формування системи маркетингу й маркетингової стратегії суб'єкта господарювання
Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
Формування маркетингових бренд-технологій в аграрному секторі
Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу господарюючого суб'єкта
УДК
631.1.027
338.439.5
659.126
Додаткові точки доступу: