
>
631.1.027
О-64
Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій: теоретично-прикладні аспекти [Текст] / Л. М. Газуда [та ін.] ; Нац. акад. аграр. наук України, Закарпат. держ. с.-г. досл. станція. - Ужгород : РІК-У, 2022. - 36 с. : табл. - Бібліогр.: с. 32-35. - ISBN 978-617-8046-66-8
Зміст: >
Науково-теоретичні засади формування системи маркетингу й маркетингової стратегії суб'єкта господарювання
Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
Формування маркетингових бренд-технологій в аграрному секторі
Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу господарюючого суб'єкта
Додаткові точки доступу:
Газуда, Леся Михайлівна
Балян, Ануш Валеріївна
Газуда, Михайло Васильович
Волощук, Надія Юріївна
Газуда, Сергій Михайлович
Нац. акад. аграр. наук України
Закарпат. держ. с.-г. досл. станція
О-64
Науково-теоретичні засади формування системи маркетингу й маркетингової стратегії суб'єкта господарювання
Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
Формування маркетингових бренд-технологій в аграрному секторі
Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу господарюючого суб'єкта
УДК | |
631.1.027 | |
338.439.5 | |
659.126 |
Газуда, Леся Михайлівна
Балян, Ануш Валеріївна
Газуда, Михайло Васильович
Волощук, Надія Юріївна
Газуда, Сергій Михайлович
Нац. акад. аграр. наук України
Закарпат. держ. с.-г. досл. станція
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 1 | 1 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44) | 0000776 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|