.
Формування дивідентної політики торговельного підприємства [Текст] : монографія / Н. О. Власова, О. А. Круглова, В. В. Віннікова ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Іванченко І. С., . - 216 с. - Бібліогр.: с. 135-150

Ключові слова: дивідендна політика -- дивидендная политика -- торговельні підприємства -- торговые предприятия -- формування -- формирование -- виплати -- выплаты -- показники оцінки -- показатели оценки --
Анотація:
Розглянуто теоретико-методичні проблеми формування дивідендної політики підприємства, подано систему критеріїв та показників оцінки рівня реалізації дивідендної політики. Дано практичні рекомендації щодо комплексної оцінки ефективності реалізації дивідендної політики торговельного підприємства, визначення величини дивідендних виплат на підприємстві у короткостроковому періоді та довгостроковій перспективі.
Додаткові точки доступу: