Маркетинг: теорія і практика [Текст] : навч. посібник / В. Г. Герасимчук. - Київ : Вища шк., 1994. - 327 с. - Библиогр.: с. 318-319. - ISBN 5-11-004232-2
УДК
339.138(075.8)
Ключові слова: маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товар -- ринок -- рынок -- цінова політика -- ценовая политика --
Кількість примірників на окремих абонементах
#
Відділ
Всього примірників
Вільних примірників
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)
1
1
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
#
Відділ
інвентарні номери
1
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)