Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі [Текст] : Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Харків, 3 жовт. 2017 р.) : [тези доп.] / Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі ; ред. кол.: О. І. Черевко [та ін.]. - Харків : ХДУХТ, . - 474 с. : табл. - 73.46 грн., 120.00 грн.

Присвячена 50-річчю заснування ХДУХТ
Ключові слова: маркетингові інновації -- маркетинговые инновации -- інноваційна політика підприємств -- инновационная политика предприятий -- готельно-ресторанне господарство -- гостинично-ресторанное хозяйство -- торгівля -- торговля -- туризм -- харчової індустрії -- пищевая индустрия --
Анотація:
Збірник містить тези доповідей із вирішення актуальних питань розробки та впровадження маркетингових інновацій; інноваційної політики підприємств готельно-ресторанного господарства, торгівлі, туризму, харчової індустрії; поширення інновацій між вищою освітою та соціально-економічним середовищем; забезпечення конкурентоспроможності підприємств на вітчизняному та світовому ринках. Збірник розраховано на науковців, викладачів вищих навчальних закладів, керівників і фахівців підприємств готельно-ресторанної, харчової індустрії, торгівлі, туризму та послуг.
Додаткові точки доступу: