
>
Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі [Текст] : Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Харків, 3 жовт. 2017 р.) : [тези доп.] / Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі ; ред. кол.: О. І. Черевко [та ін.]. - Харків : ХДУХТ, 2017. - 474 с. : табл. - 73.46 грн., 120.00 грн.
Присвячена 50-річчю заснування ХДУХТ
Ключові слова: маркетингові інновації -- маркетинговые инновации -- інноваційна політика підприємств -- инновационная политика предприятий -- готельно-ресторанне господарство -- гостинично-ресторанное хозяйство -- торгівля -- торговля -- туризм -- харчової індустрії -- пищевая индустрия --
Анотація:
Збірник містить тези доповідей із вирішення актуальних питань розробки та впровадження маркетингових інновацій; інноваційної політики підприємств готельно-ресторанного господарства, торгівлі, туризму, харчової індустрії; поширення інновацій між вищою освітою та соціально-економічним середовищем; забезпечення конкурентоспроможності підприємств на вітчизняному та світовому ринках. Збірник розраховано на науковців, викладачів вищих навчальних закладів, керівників і фахівців підприємств готельно-ресторанної, харчової індустрії, торгівлі, туризму та послуг.
Додаткові точки доступу:
Черевко, Олександр Іванович\ред. кол.\
Янчева, Ліана Миколаївна\ред. кол.\
Михайлов, Валерій Михайлович\ред. кол.\
Фощан, Андрій Леонтійович\ред. кол.\
Андросова, Тетяна Василівна\ред. кол.\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Присвячена 50-річчю заснування ХДУХТ
Ключові слова: маркетингові інновації -- маркетинговые инновации -- інноваційна політика підприємств -- инновационная политика предприятий -- готельно-ресторанне господарство -- гостинично-ресторанное хозяйство -- торгівля -- торговля -- туризм -- харчової індустрії -- пищевая индустрия --
Анотація:
Збірник містить тези доповідей із вирішення актуальних питань розробки та впровадження маркетингових інновацій; інноваційної політики підприємств готельно-ресторанного господарства, торгівлі, туризму, харчової індустрії; поширення інновацій між вищою освітою та соціально-економічним середовищем; забезпечення конкурентоспроможності підприємств на вітчизняному та світовому ринках. Збірник розраховано на науковців, викладачів вищих навчальних закладів, керівників і фахівців підприємств готельно-ресторанної, харчової індустрії, торгівлі, туризму та послуг.
Додаткові точки доступу:
Черевко, Олександр Іванович\ред. кол.\
Янчева, Ліана Миколаївна\ред. кол.\
Михайлов, Валерій Михайлович\ред. кол.\
Фощан, Андрій Леонтійович\ред. кол.\
Андросова, Тетяна Василівна\ред. кол.\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | 4 | 4 |
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|---|---|
1 | Абонемент б. п. №7 (вул. Клочківська, 333) | Х-231844 Х-231845 Х-231846 Х-233699 |
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозиторій | |
2 | Електронний ресурс | 83 |