.
Формування конкурентної стратегії агропромислових підприємств [Електронний ресурс] : монографія / В. В. Смачило, І. І. Божидай ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], . - 176 с. : рис., табл. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3888 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 137-153 (220 назв). - ISBN 978-617-8072-69-8

Дод.: с. 154-175
Ключові слова: конкуренція -- конкуренция -- стратегічне управління -- аналіз діяльності аграрного сектору -- кластеризація -- бенчмаркінг -- агропромислові підприємства -- агропромышленные предприятия -- бенчмаркинг -- кластеризация -- анализ деятельности аграрного сектора -- стратегическое управление --
Анотація:
Монографію присвячено питанням поглибленого вивчення та обґрунтування теоретико-методичних засад формування конкурентної стратегії агропромислових підприємств України. Розкрито науково-теоретичну сутність стратегій, обґрунтовано систему ієрархії стратегій диверсифікованого підприємства, розширено поняття «конкурентна стратегія», впорядковано класифікаційну систему стратегій. Запропоновано концептуальний підхід до процесу формування конкурентної стратегії підприємства та сформовано відповідний йому науково-методичний підхід. Проаналізовано стан та визначено особливості розвитку аграрного сектору України. Обґрунтовані критерії класифікації та узагальнена класифікаційна система агропромислових підприємств. Сформовано групи однорідних агропромислових підприємств за допомогою кластерного аналізу, у відповідності до яких побудована матриця конкурентних стратегій. Змодельовано пріоритетні шляхи розвитку підприємств на засадах бенчмаркінгу та оцінки рівня їх конкурентоспроможності. Визначено пріоритетний вектор розвитку для групи підприємств «Агротрейд», обґрунтовано доцільність переходу до I-cluster та ефективність від впровадження запропонованої конкурентної стратегії, сформовано систему адаптивних заходів, що визначають перспективний план розвитку.
Додаткові точки доступу: